Gå til innhold

forsikring av felger


boost
 Share

Anbefalte innlegg

Husk at det går som løsøreforsikring hos de fleste (alle?) forsikringsselskapene. Gjensidige er meget bra på dette. Her går også bilstereo under og styling som er montert på bilen.

Gjensidige har veldig greie priser på dette. Hvis man enten skal ha 10 000,- eller 40 000,- i løsøreforsikring, så koster det ikke mange hundrekronene i forskjell i året. Er vel kanskje rundt 6-700,- i året for 40 000,- i løsøre. Dette er uansett om man har bare ansvar, delkasko eller fullkasko.

Sparebank1 har derimot en annen strategi. Hvis man skal ha (bare!) 10 000,- i løsøre, så må man minst ha delkasko. Skal man ha 15 000,- (minnes det var dette), så man ha fullkasko... :? Idiotisk og DYRT sted å forsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsebolter tror jeg er litt oppskrytt. Hvis man er en tjuv, og har planer om å stjele felger (man bærer dem ikke bare rundt, så man har åpenbart en bil å ha dem i og evt gode planer fra før av), så har de nok GARANTERT med seg et stort sett med forskjellige nøkler til slike låsebolter.

Så det kan være heller penger ut av vinduet. I tillegg.. hvis du skrur dem på for hardt, ødelegger tennene på boltene, eller at dem setter seg fast, så sliter man. For da sitter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Jeg skriver det jo ikke for å være kjip, men kan være litt dumt å "stole" blindt på slikt. Men alle monner drar vel ;)

Du får se hva du vil. Ordentlige slike bolter, koster vel rundt 300,- minnes jeg. (vet ikke helt om man burde stole på biltema/torshov/etc-bolter, med tanke på at de er billige, og alle kan kjøpe mange av disse (les: tjuver))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...