Gå til innhold

323i delebil (godkjent som 325i)


Oxyopia
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en -83mod, er en del rust på den og bakstillingen skal ha fått seg en trøkk (i følge forrige eier).

Følgende deler som er på bilen:

- m20b25 (uten kat), gått ca 120'km siden overhaling, kvasskam, K&N filter, Hartge grenrør, Hartge effektanlegg. Usikker på om toppen er portet. 171hk++:D

- Elektriske M3 speil

- M-tech 2 styling (kopi), annen vinge enn m-tech 2 (stylingen trenger litt "skjønnhetspleie", ene festet på fronten er ødelagt ellers trengs det litt fintilpasning)

- Gule Koni, nye fremme, bak har gått rundt 60'km

- Senkefjærer

- Hvite instrumentskiver

- Nytt fjørbein på en av sidene fremme.

- Ny calipper venstre bak

- kortgiring, original bmw del

- tårnstag fremme og bak

- 15" alu felger

- M-tech ratt, litt slitt med et par hull i skinnet.

.

.

.

Frontlyktene skal jeg ha selv.

Om det er mulig å bygge opp igjen bilen? Kanskje? Forrige eier mener at karosseriet kan være skjevt, derfor jeg selger den som delebil. Er ingen skade på selve karosseriet, utenom rust.

Bilen er kjørbar, så bilhenger trengs ikke. Står på Kaupanger, 1 mil fra Sogndal.

Pris: 15000.-

(Dersom ikke jeg setter prisen lavere, så er det ingen vits i å si en pris lavere enn den som er satt. Bilen står fint der den står nå...)

tlf: 918 19 782

mail: arild.alfei@gmail.com

Evnt. PM

IMG_3991.jpg

IMG_3993.jpg

IMG_3995.jpg

IMG_3996.jpg

IMG_3997.jpg

IMG_3998.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke bilen er noe å satse på som oppussingsobjekt. En del av hjulbuene bak er rustet, noen hull i gulvet, i bagasjerommet er det en del, kanalene er noe morkne, bagasjelokk må skiftes osv... Men den som liker å sveise rust kan sikkert få den fikset. Jeg gidder vertfall ikke.

Forrige eier var utenom asfaltkanten, så han mener at bakstillingen skal ha fått seg en trøkk. Han sier at den sliter en god del dekk på ene siden bak og mener at turen utafor asfalten kan ha gjort det.

Jeg har ikke tid eller plass å stå nå, derfor jeg selger hele bilen som delebil. Altså, jeg selger den ikke i løse deler.

mort: Haugesund - Sogndal (om Kinsarvik) tar ca 6 timer. Er flyplass like ved der jeg bor.

Aama_Racing: Katta er desverre ikke med ;)

Komplett skinninteriør kan følge med for 2k ekstra for den som kjøper hele bilen. Kan selge det utenom også, da for bud over 5 lapper + evnt. frakt. Meget bra stand, ingen hull og minimalt med slitasje. Litt på stolene fremme (se bilder), men det går an å pusse opp igjen med farget skinnbehandling.

IMG_4000.jpg

IMG_4002.jpg

IMG_4003.jpg

IMG_4005.jpg

IMG_4006.jpg

IMG_4008.jpg

IMG_4010.jpg

IMG_4011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120000km siden overhaling ja. Nye pakninger, simringer, alle lager, stempelringer, oljepumpe, trimkam ble montert og vipparmer byttet. Dette har jeg blitt fortalt av forrige eier. Motoren ser utrolig ren ut, svetter omtrent ikke olje. Andre slitedeler har blitt skiftet ved behov. Trenger å skifte registerreim snart (mener at disse skal byttes ved 60'km eller hvert 5år?).

Du må nok hente bilen selv, ettersom jeg allerede er reist til Bergen.

Bilder av fronten kommer i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...