Oxyopia Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Bilen er en -83mod, er en del rust på den og bakstillingen skal ha fått seg en trøkk (i følge forrige eier). Følgende deler som er på bilen: - m20b25 (uten kat), gått ca 120'km siden overhaling, kvasskam, K&N filter, Hartge grenrør, Hartge effektanlegg. Usikker på om toppen er portet. 171hk++ - Elektriske M3 speil - M-tech 2 styling (kopi), annen vinge enn m-tech 2 (stylingen trenger litt "skjønnhetspleie", ene festet på fronten er ødelagt ellers trengs det litt fintilpasning) - Gule Koni, nye fremme, bak har gått rundt 60'km - Senkefjærer - Hvite instrumentskiver - Nytt fjørbein på en av sidene fremme. - Ny calipper venstre bak - kortgiring, original bmw del - tårnstag fremme og bak - 15" alu felger - M-tech ratt, litt slitt med et par hull i skinnet. . . . Frontlyktene skal jeg ha selv. Om det er mulig å bygge opp igjen bilen? Kanskje? Forrige eier mener at karosseriet kan være skjevt, derfor jeg selger den som delebil. Er ingen skade på selve karosseriet, utenom rust. Bilen er kjørbar, så bilhenger trengs ikke. Står på Kaupanger, 1 mil fra Sogndal. Pris: 15000.- (Dersom ikke jeg setter prisen lavere, så er det ingen vits i å si en pris lavere enn den som er satt. Bilen står fint der den står nå...) tlf: 918 19 782 mail: arild.alfei@gmail.com Evnt. PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aama_Racing Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 er det pusuroptikk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw323i Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 hvis du selge bilen i deler så e eg int i bakfangaren! ko mye evnt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ch88 Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Skal du selge i deler er jeg intresert i Hartge grenrør og effektanlegg ihvertfall! Lurer også på hvor det er å få kjøpt nytt? ca pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 kan du ta bilde av rust, evt sideskjørt og bakstillinga? nåken formeining om kor lang tid det tar å kjøre fra haugesund til bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxyopia Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Tror ikke bilen er noe å satse på som oppussingsobjekt. En del av hjulbuene bak er rustet, noen hull i gulvet, i bagasjerommet er det en del, kanalene er noe morkne, bagasjelokk må skiftes osv... Men den som liker å sveise rust kan sikkert få den fikset. Jeg gidder vertfall ikke. Forrige eier var utenom asfaltkanten, så han mener at bakstillingen skal ha fått seg en trøkk. Han sier at den sliter en god del dekk på ene siden bak og mener at turen utafor asfalten kan ha gjort det. Jeg har ikke tid eller plass å stå nå, derfor jeg selger hele bilen som delebil. Altså, jeg selger den ikke i løse deler. mort: Haugesund - Sogndal (om Kinsarvik) tar ca 6 timer. Er flyplass like ved der jeg bor. Aama_Racing: Katta er desverre ikke med Komplett skinninteriør kan følge med for 2k ekstra for den som kjøper hele bilen. Kan selge det utenom også, da for bud over 5 lapper + evnt. frakt. Meget bra stand, ingen hull og minimalt med slitasje. Litt på stolene fremme (se bilder), men det går an å pusse opp igjen med farget skinnbehandling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 kan muligens gi deg 9 for bilen og 2 for interiøre viss de kunne vore intr? e de me sideskjørt? og kossen e standen på motoren ang bruk av olja og tikking? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxyopia Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Motoren bruker ikke olje, tikker som en M20 skal gjøre Sideskjørt er m-tech 2, grei stand. Kan gå ned til 15 for både bil og interiør, ellers står bilen fint der den står nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 må tenka litt på de te øve påske.. e så jævla långt ka hette flyplassen attme deg da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxyopia Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Flyplassen heter Sogndal lufthavn. Dersom du legger ut for prøveskilt, så kan jeg kanskje kjøre bilen til Bergen for deg. Må sjekke når jeg må ned igjen etter påsken. Edit: litt skriveleif Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 de hadde vore gudd shit men eg må venta å se itte den 20. om kor store lønno blir.. eg misstenke at den ikkje blir 15000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 kan du ta bilder av fronten og de knekta festet? Ka blei gjort på overhalingo på motoren, å 120.000km siden overhaling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxyopia Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 120000km siden overhaling ja. Nye pakninger, simringer, alle lager, stempelringer, oljepumpe, trimkam ble montert og vipparmer byttet. Dette har jeg blitt fortalt av forrige eier. Motoren ser utrolig ren ut, svetter omtrent ikke olje. Andre slitedeler har blitt skiftet ved behov. Trenger å skifte registerreim snart (mener at disse skal byttes ved 60'km eller hvert 5år?). Du må nok hente bilen selv, ettersom jeg allerede er reist til Bergen. Bilder av fronten kommer i morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy racing Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 solgt m-tech2 stylingen? korleis alu.felger er det du har, er det orginale bbs felger? mulig og kjøpe dinna avstivning stonga framme(glemte navnet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxyopia Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Kanskje du skulle ha lest hele tråden? Selger ikke bilen i deler, kun hele bilen som delebil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts