BimmerKing Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Har en pocketbike som ikke blir brukt. Ny pris er 4.900,- ca. Byttes gjerne i ett sett felger til E34 med dekk. Min 16", men helst 17". Må være gode dekk. PS: Bike'n har ALDRI vært startet Pris 3.500,- evt bud Bilder kommer Legger gjerne til noen få kroner hvis felgene er pene og med GODE dekk Kan også byttes i annet stasj til E34... Kom med tilbud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aama_Racing Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 sønnen din kan jo bruke den Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 Tja... Litt liten til den enda. Tenkte jeg skulle kjøpe firehjuling til ham, så han kan kjøre i Grustaket på Rypdal og i Skorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Har et sett 16" som har stått på E39. BBS.. Brukbare dekk. Kan gjerne bytte me dg Er du int?? Felgene kan leveres Østlandet imorgen, og Vestlandet på søndag. Kjører fra Halden til Haugesund på søndag ser du.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 Hvor mye dekk er det igjen på dem da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Hvor mye dekk er det igjen på dem da? Skal ta og måle mønster på dem i dag... Er helt ok med dekk igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Er interressert, men d blir veldig langt å reise da... Bor ved molde jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Buuuuuuumpert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts