Joe Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Eg har en E46 318i 98 modell som har kjørt ca. 89000 . Så sier vi at eg kjører 15000 i året . Hvor mye er den verdt om fem år ? Eg kan ikke helt reglene for verditap på kjøretøy så eg håper noen av dere kunne hjelpe meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik3 Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Du kan jo se hva du får for en tilsvarende 13 år gammel bil i dag? Vil ikke være helt korrekt, men en viss pekepinn er det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Det er ganske vanskelig og si nå. Det er som regel markede som bestemmer prisene på bruktbil. Så hva markede sier om fem år er ikke lett og vite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 komplett umulig å sei. hva den er verdt, og hva en får solgt det for. bob bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogE36R Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Kommer jo heeelt ann på stand, utstyrs nivå og bilmarkedet den tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Viss eg skulle tippet helt utifra d blå så ville eg sagt ca 50.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 ja, ja men skit no i det . det e jo lenge til. Takker for svar allikevel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts