chrizto Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Noen som har kjennskap med desse lyktene som selges på e-bay.com? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39- ... otohosting http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-02-BM ... 3714QQrdZ1 Noen som har kjøpt fra ebay? Hvordan er kvarliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Har ikkje hatt problemer med å handle på ebay eg. Enkelt raskt og greit. MEN, det står i annonsen at de blir bare sendt innad i USA/Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Står ikke om de har automatisk høydejustering eller ikke. Har hørt et sted at du ikke får godkjent bilen i Norge uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Will ship to Worldwide står det på baklysene iallefall. Er bare xenon som skal ha automatisk justering. Jeg har kun manuell på mine vanlige lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Alle orginale e39 lykter både med og uten xenon reguleres automatisk i det du starter bilen. Ses ved at lystrålene går ned og så opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jaha? Det er bare fordi den elektriske justeringen ikke skal sette seg fast det. Justerer fortsatt lyktene fra kupeen. Bilen med xenon har følere på bakakslingen som justerer lysene kontinuerlig mens du kjører. Dette merker du når du feks kjører over en fartshump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Hvis det er tilfellet er det overhengde fare for at jeg sitter inne med feil informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå