Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1070855 hørtes noe spesiell ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Nesten for godt til og være sant. Er vel en ide og ta litt bilder av maskineriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 garantert en tulleannonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Er nok 99,9999% sikkert det ja. Som man ser, så er det både fordeler og ulemper med gratisannonsering... Skjønner ikke at folk syntes dette er gøy. Virkelig -lav- humor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Vel,trimmet for 400.000,- og selges for 250.000,-? Jeg skal ikke henge meg på å si dette bare er tull,men jeg vet ikke,så tvilen kommer tilgode. Men må si jeg ble usikker-når noe høres for godt til å være sant-så er det det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Tja... Vanskelig å si. Prisen er 250.000kr og i annonsen står det at bilen kan leveres på norske skilter. Da antar jeg at et pris tilegg i avgifter må legges til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Kremt... Bullshit... kremt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 ja jeg synest det luktet litt muffins her. men jeg kan jo ikke vite. bare spurte i tilfelle noen hadde sett\ hørt om en slik en i norge. vært en morsom bil sikkert he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 er ikke godt å si, men den skal jo holde følge med vs sin da på maks effekt men kan jo være en sånn ghostrider bil da, (ingen som hvet hvem, hvor osv) hehe, men hørest helt vilt ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Dette høres fantastisk ut. Påstår at den har 300++ hester. Skulle vel bare mangle da den originalt har 315 hk. Her lukter det lang vei. Påstår at det er mellom 600 og 1009 hk. Javel.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Bullshit er mitt tips også.. Har forresten M5 nedfelbart baksete? ? Denne har ihvertfall det 6. trinns kasse også.. saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 er den ekte så må det være gromme saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Rart ingen har hørt om den. Er jo merkelig at han nevner Sabine hun er jo ganske kjent. men 7,12 er litt vel lav tid for en så stor og tung bil uansett effekt... en M3 CSL klarer på 7,50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 he he "syk kusemagnet", lukter mere enn bare muffins her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Googla både Otis Sponckmeier & Turboteknikken AG, og fant ingen verdens ting. Dette er nok bare tull ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå