325demon Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hvor holdbart er lystgass på en 325 motor i forhold til turbo på rundt 1 bar og dekomp stempler? er det vanskelig å instalere lystgass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 eg får mitt kitt neste uke:) so får no sjå korleis det holder. hehe motoren din ska holda 300hk seie dei.. før du må gjera noko med motoren .. er lett å montera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 ok.. lønner det seg med vått eller tørt lystgasssystem? dyrt å fylle på? da holde nok motoren en stund, for skal bare ha et på 50 hk ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 fant noen svar innpå forumet her. vått system er for turbo motor og tørt for sugemotor. det hørtes ikke ut som om det var så veldig holdbart at det gjorde noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Plukka en 350 v8 motor som hadde brukt mye lystgass på og der var ikkje sylinderene runde lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hmmm har kjøpt tørt system eg... so får me sjå ko det helde da:) klart det ekje sunt for motoren din da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hvor holdbart er lystgass på en 325 motor i forhold til turbo på rundt 1 bar og dekomp stempler? er det vanskelig å instalere lystgass? Så lenge du bruker Nosen fornuftig så går det nok greit. Ikke bruk så lange "spruter" for å si det sånn..10-12 sekunder av gangen tror jeg (husker ikke helt, mulig det var mindre..?) eieren av 325en med Nos jeg kjørte sa. Men ikke forvent det helt store da..hehe..det er ikke rare draget det blir av Nosen på den motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå