325demon Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 hvor holdbart er lystgass på en 325 motor i forhold til turbo på rundt 1 bar og dekomp stempler? er det vanskelig å instalere lystgass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 eg får mitt kitt neste uke:) so får no sjå korleis det holder. hehe motoren din ska holda 300hk seie dei.. før du må gjera noko med motoren .. er lett å montera Link to comment Share on other sites More sharing options...
325demon Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 ok.. lønner det seg med vått eller tørt lystgasssystem? dyrt å fylle på? da holde nok motoren en stund, for skal bare ha et på 50 hk ca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
325demon Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 fant noen svar innpå forumet her. vått system er for turbo motor og tørt for sugemotor. det hørtes ikke ut som om det var så veldig holdbart at det gjorde noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Plukka en 350 v8 motor som hadde brukt mye lystgass på og der var ikkje sylinderene runde lenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 hmmm har kjøpt tørt system eg... so får me sjå ko det helde da:) klart det ekje sunt for motoren din da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tech9 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 hvor holdbart er lystgass på en 325 motor i forhold til turbo på rundt 1 bar og dekomp stempler? er det vanskelig å instalere lystgass? Så lenge du bruker Nosen fornuftig så går det nok greit. Ikke bruk så lange "spruter" for å si det sånn..10-12 sekunder av gangen tror jeg (husker ikke helt, mulig det var mindre..?) eieren av 325en med Nos jeg kjørte sa. Men ikke forvent det helt store da..hehe..det er ikke rare draget det blir av Nosen på den motoren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts