Brættis Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Ønsker å kjøpe noe billig styling til -88 mod 320 touring. Trenger også felger, senkesett m/papirer og tanken for spyler veske til bakruten til touring. Mulig jeg må ha varmapperat viften også.... Små sprekker i styling ingen hindring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brættis Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Virkelig ingen som har noe som helst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Har en seidel bak fanger som jeg gjerne skulle ha blitt kvitt kjappest mulig.. Er noen sprekker rundt forbi og di har begynt å sparkelt å styrt.. skal se om jeg kan få ordnet noen bilder.. ryker billig om du kjøper denn kjapt. tar bare plass... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingolfen Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 hei,,ej har lyktelister.mtech sideskjørt...og helt nye brock felger me dekk...9*16 frame og bakk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brættis Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 hei,,ej har lyktelister.mtech sideskjørt...og helt nye brock felger me dekk...9*16 frame og bakk Heisann! Lyktelister og Brock felger høres innteresant ut. Pris? Kansje du har bilder også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingolfen Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 d kan ordnes veit du:) har bud på 8 på felgene nu...er helt nytt..me dekk også helt nytt.lyktelistene kan du få får 400kr/bud:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingolfen Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 klikk klare aldri og legge ut bilde...ta kontakt på min msn eller mail(ingolfen@gmail.com) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWGUDEN Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 eg har et fint hekksjørt til 500kr rieger infinety Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 eg har et fint hekksjørt til 500kr rieger infinety bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 5 stk felger til salgs!! ta kontakt på pm vis du e interessert!! Snakk me Sinten angående touring deler!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 har seidl front fanger og rieger bakfanger som jeg selger er til coupe da! vet ikke om det passer på touring jeg...! mail meg på viperanimations@hotmail.com viss du er int Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts