Xsess Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Noen som har noe hint om hvor bensinpumpe releét sitter på bilen min? Finner ingenting i sikringsboksen eller rundt rattstammen, så er bra nysgjerrig siden bilen min ikke får bensin. Espen. Edit: Fant ut at det nr 3 her: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Men hvor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw-Racer Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Skal ikke si det med 100%sikkerhet,Men den sorte boxen foran sikkringsboxen,på den andre siden av fjærtårnet(Ved luftfiltret var di på min 87 mod 325.Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xsess Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Der var det ja, er faktisk 2 releér der som er til bensin ettersom jeg skjønner. får prøve å åpne og lodde der, men er redd for att det er pumpa som har gått. Takk for hjelpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw-Racer Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Håper du ble noe klokere av min beskrivelse,underlig beskrivelse menmen.Ja men da ordner det seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xsess Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Jess, fant ut hvor det var Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts