_Mayhem_ Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Hei vurderer nye felger på min E36. Disse står ganske høyt på lista, i 8x18": http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... -W205.html . Noen som har bilde av bmw med disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Jeg så på disse felgene for en stund siden og ble skuffet for på bildet var de mye finere pluss at til e36 blir ikkje kanten i nærheten så stor. Måtte ha 5-serie innpress for at den skulle bli så stor og d krever jo endel ekstraarbeid. Kjøp mine: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20467 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Jo, men 5serie-innpress, hvor mye arbeid kreves det for og få det til og passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Heivurderer nye felger på min E36. Disse står ganske høyt på lista, i 8x18": http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... -W205.html . Noen som har bilde av bmw med disse felgene? Hvorfor må dere alltid sette på større dimensjon enn originalt? Er ikke disse bra nok? Etter min mening de råeste E36 felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Hvorfor må dere alltid sette på større dimensjon enn originalt? Dette tror jeg du egentlig vet svaret på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Fant foresten en E36 med felgen på, riktignok 17", men men...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hvorfor må dere alltid sette på større dimensjon enn originalt? Er ikke disse bra nok? Etter min mening de råeste E36 felger.... Jo de er bra nok de. Jeg har også slike men de bruker jeg som vinterfelger.. sommerfelgene må se bedre ut en vinterfelgene ellers blir det bare helt feil etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 hvordan er toora-felger i grunn? er det svake felger? Var 8x17" toora felger som fulgte med bmw'n da jeg kjøpte den. Vurderer og få lakkert disse istede for og skifte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hvorfor må dere alltid sette på større dimensjon enn originalt?Er ikke disse bra nok? [bilde] Etter min mening de råeste E36 felger.... Hvis man hadde hatt en originalt (diskret) stylet bil, så ja kanskje, men hvis man har styling på bilen (Luma i dette tilfellet, hvis jeg ikke tar feil), blir det feil med slike felger. Da har heller bestemor nede i gaten som nettopp har kjøpt seg ny Toyota Yaris bedre passende felger enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå