Halvtann Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Selger komplett skinnintreør til e39 touring. Svart 2 stoler baksete 4 dørtrekk gulvmatter sender bilder på mail min mail hagrodem@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Fant ut av hvordan man legger ut bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Det må jeg si.... Dette passet bra. Har du sett mine tidligere innlegg hvor jeg klager på farge? Hvilken pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 hadde tenkt ca. 9000,- eller du, blir nok enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har tittet litt på bildene,men har det vært elektriske vinduer bak i denne?? Hvis ikke,er det vanskelig å montere inn i ettertid?(iogmed at jeg har det i mon e-39 sedan. MVH Jonas B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Tror ikke det er noe problem å montere el.vindu knappen. Men du må jo blokkere det org. hullet til vindussveiven. Ellers vil det se litt merkelig ut. Har noen mer detaljerte bilder hvis du vil se på de, send med en mail adresse. Har en Touring med el vingu bak på jobb, skikke litt på det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Ang. å ettermontere elektrisk vindusheis... Det var visstnok kit som man fikk kjøpt før... Da var det visst enkelt, men de produseres ikke lenger! Pratet med tronrud bil, og de sa det kom til å bli litt av en jobb! jeg hadde hørt at ledninger og sånn lå der(at de kun lagde et ledningsnett som de satt inn i ale biler, uansett utsyrspakke), men det var visst feil! Bare å vippe ut det lille plastikkdekselet for bytte knappen, men må mer til får å få den til å virke! NB! Hvis du prøver er det fint om du holder oss oppdatert med om det gikk eller ikke, samt hva som måtte til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Da ser det ut til at jeg fortsetter min søken etter skinnintereiør hvor det har vært el-vinduer bak også...litt kjipt får hadde veldig lyst på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Uansett så er dette til en Touring, baksete passer ikke i en sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Da ser det ut til at jeg fortsetter min søken etter skinnintereiør hvor det har vært el-vinduer bak også...litt kjipt får hadde veldig lyst på dette... Hvis du allerede har el-vinduer er det ikke noe problem å sette inn et interiør som ikke har det, alle åpninger som skal til er jo der, bare tildekket. Så trenger du kun en svart propp til å sette der sveiva har vært! Det får du kjøpt overalt, f.eks BilTema. Å endre fra touring til sedan er nok litt verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Fant ut det jeg og..Men har funnet ett eksemplar som er billigere,men dog noe som er dårligere... 4000k skulle han...får se hva som skjer! 5000 byr jeg på dette hvis ingen har budt mer! MVH Jonas B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Sorry,trodde dette var en sedan,er det touring som ikke passer er det uaktuelt,men trodde dette var sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Sorry,trodde dette var en sedan,er det touring som ikke passer er det uaktuelt,men trodde dette var sedan... Du bekrefter i hvertfall signaturen din med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg er interessert! Tar kontakt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå