BMW_E34 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Hei, jeg har en BMW E34 som jeg ønsker å "style" opp, men litt nøytralt. Derfor ønsker jeg meg en M5 front eller annet utstyr som jeg kan ha på bilen. Jeg har ikke fast arbeid, så jeg ønsker litt billige allternativer. Har du noe som du vil selge så skriv her. Mvh Geir Undheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i M5 fangere, sider eller butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 www.gsbildeler.no skaffer M5 fangere, men det koster flesk, rundt 8-10 lapper per stk . Du får legge ut en ønskes kjøpt annonse på www.bmwccn.no (der skaffa jeg bakfangeren min) og www.autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jeg har en M5 bakfanger liggendes. Skulle egentlig ha den på 540'en, men har endret litt mening. Kan leveres blå met. eller med annet fargeønske... Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Takk for tilbakemeldingene, jeg skal se meg litt rundt, men har ikke allverdens penger og prøver å finne så billigt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billige krystall baklykter, gjerne brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå