Gå til innhold

Sommerklar e39!!

Sagen
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Meget elegant løsning på angel eyes'ene. Er det kun de ringene som florerer på ebay du har satt inn? Vanskelig? Har selv en E39 med org. xenon, der vel fortsatt mulig for meg å utføre denne handlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Kult uten rails, har ikke det jeg heller! Men du burde virkelig investere i den BMW-aerodynamik takspoileren, (det har jeg gjort) det blir helt en annen bil etterpå! :D

Skal pusse litt på min i morgen, den ser ikke ut etter en uke på veiene rundt omkring i Oslo, tror den er litt fornærmet for i dag gikk pæra til angeleyesringene på ene lykten :( , men skal gjøre det godt igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel-eyesene er fra Ebay ja. CCFL-ringer. Meget enkelt å sette på! Du åpner bare opp lykteglassene, og legger ringene på innsiden. Har noen små tape-biter som holder dem på plass. Koblingen er også enkel, da denne går på tåkelys-kretsen.

Det er 18" felger som står på 8)

Er vel heller tvilsomt at det blir noe mer styling på den nei... Blir helt avhengig av hvor lenge jeg skal ha den, og bil er heller ikke 1.pri akkurat nå.

Den ene tåkelys-pæra mi gikk nå i går, på vei til Oslo. :( Så må få skiftet den. Det er det som er litt dritt med å kjøpe pærer på Ebay, er litt stress når man skal skifte dem ut ;) Tror og håper at jeg har en reservepære. Har ikke hjerte til å sette i "gule" pærer igjen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...