RuJu Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 vurderer å kjøpe en bmw 320i. 93mod. har vært å sett på den. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1063246 noen som har noen tips på hva jeg burde se etter? feil osv..
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 einaste me bilen var at rattet sto skjevt! han påsto at det var fordi forstillinga var innstillt etter senke settet? og nu hadde han på de orginale fjærene! eller er det bære tull????:S
Rotty Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Forstillinga sitter jo stort sett bolta i kaross så sjønner ikke helt at det ska ha noen invirkning på rattet,har senket mang en bmw med og uten kappafjære men har aldrig hatt problemer med rattstillinga da.
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 hmmm. koffer trur du da at rattet er skjevt???
Aama_Racing Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 kan jo bare være forstillingen som er litt bortstilt det..
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 hmmm. kanskje det. veit ikkje. men syns det hørtes litt rart ut at han må justere styringa etter korsen dempere og fjære han har:S
Rotty Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 kan jo bare være forstillingen som er litt bortstilt det.. Høres mere slik ut,er ikke sikker. er det mye skjevt da?
propan Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Når man setter på senkesett så forandres toe in og toe out-spissinga, Justerer man så spissing så kan rattinnstilling endres.
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 det e kanskje 30grader, 5-7cm til venstre
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 før han sa at alt stemte me sommar felger og senkinga. men nu har han orginale fjære og andre felga på. må man justere det tilbake når man bytter, eller er det bære ratter det går utover?
Rotty Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 før han sa at alt stemte me sommar felger og senkinga.men nu har han orginale fjære og andre felga på. må man justere det tilbake når man bytter, eller er det bære ratter det går utover? Har vært borti og måtte sentrere rattet etter skifta div justering-skifta foringer,ledd osv men ikke at selve rattstammen er skjev styresnekka sitter jo i forstillinga og rattstammen er monter i kaross med ledd imellom,snakker vi om sentrering av ratt så e det logisk men ikke at selve rattstammen er skjev hm lærer så lenge man lever heldigvis
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 e snakk om å senterere det ja. men nu veit æ det æ treng å vette om det. men går det ann å få godkjent de felgan??? 235/40-17bak 225/40-17 framme e jo kommen nye regla, pluss atd et blir så jævli strengt me forskjellige bredder. fra det orginale. de felgan som står på bilen må stå i vognkorte. nån som veit korsen det blir vest man har forsjellige andre vinetfelga?
Rotty Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Hehe begynte og mistenke at det va snakk om sentrering her ja Misf deg litt,trudde du mente hele rattstammen hadde flytta sæ uansett en Bra Bil..
Nino Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 kan være forstillinga som er slitt ja. er det vinyl eller lakkert slik? for du burde kanskje sjekke om det er mulighet for å dra av en evt vinyl? hvis itte så har jeg sett en god del styling som bare henger og slenger. dette er kanskje noe å sjekke. henger alt på plass?
RuJu Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 er vinyl. veit ikkje korsen det er å fjerne dem. har stått på i 3år. bynner å falle av av seg selv. men er det en billig bil??? i forhold til andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå