Ole@Automote Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Fant denne annonsen på Autodb http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1071338 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 stakkar bmw ja, men mindre seriøs annonse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Merkelig at autodb.no ikke får litt bedre godkjennings prosedyrer av annonsene sine . Personelig syns jeg autodb.no virker mindre seriøse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Det er også litt for mange "ønskes kjøpt"-annonser på autodb.no. Selv om finn.no har at det koster å annonsere, så er det også -idioter- som har ønskes kjøpt-annonser der også. Hater virkelig slike annonser! Ihvertfall på rene salgssteder som de to nettstedene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Personelig syns jeg autodb.no virker mindre seriøse Er vel alle rasshøla som ikke har noe og finne på som er useriøse der. Autodb er en topp side synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hadde autodb kostet 10kr som man betalte med mobben hadde alle de useriøse meldinge vært vekke.. alle har råd til 10 kr samtidig som autodb hadde tjent på det. Det er bare min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hmm... tror nok fortsatt at det er folk som fint vil bruke 10kr på å lure en kamerat av seg. Men det ville nok bli en god del redusert. Det som plager meg like mye, som sagt, er disse "ønskes kjøpt"-annonsene. Syntes heller de folkene kan rykke inn slike annonser i sin lokale avis under... ja... "Ønskes kjøpt". Akkurat der dem hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 syntes den va over grensa da... litt artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hehe.. var vel eit par bilder som ikkje skulle ha vore med der ja Trur at grunnen til at autodb kan vere gratis er at dei ikkje har sånne godkjenningsprosedyrer? Takler heller eit par sånne kødde anonser i steden for å måtte betale for å anonsera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 synes dette bildet var litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå