mortena Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Skal senke og montere angeleyes på min E46. Bilen er en 2003 318i. Er ikke senket i det hele tatt pr. idag. Hadde tenkt å senke vogna 40 foran og 20 bak. Noen som har senket noe tilsvarende, og som kan legge ut bilder? Har solgt felgene på bildet. Har kjøpt 19" Hartge 8,5 med 235-35-19 rund baut. Egentlig trenger den ikke å senkes bak?? Kanskje bare 20-30mm foran?? Vanskelig å bestemme seg, gitt... Når det gjelder angeleyes er dette noe jeg bare MÅ ha. Bilen har xenonlykter. Ser i "gjør det selv" at dette kan ettermonteres på orginallyktene. Frågen blir da: Er det noen som har slikt å selge? Noen i Norge som har dette? Pris? Kvalitet? Ønsker ikke å montere inn noe jallamekk som man må bytte pærer etc. i tide og utide... Mange som har peil her inne, så det er bare å øse av deres kunnskap! Selv er jeg bare en "dum" byggmester, så dette er ikke min sterkeste side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Her er min, senket 30/20 med Cobra: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20067&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Akkurat samme felgene som jeg har kjøpt. Bærre lækkert! Men er ikke CI`en lavere enn T touringen i utgangspunktet? Inbiller meg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Er ikke rå på å mekke bil selv, men å montere angel eyes er råenkelt. Jeg kjøpte mine på www.bimmian.com Der har de mye fett til bilen din. B.l.a. alu ringer til spedometeret osv. masse små detaljer ikke er like lett å få tak i i norge. Der har dem også monteringsavnvisning på nett så du kan skjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå