Gå til innhold

Noen som skaffer deler til bilstereo? (pioneer)

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :D

Har fått en helt enkel bilstereo av en kar ettersom den plutselig ikke produserte lyd lengre. Har målt og funnet ut at delen som er gåen heter TDA 7386, og blir antagelig brukt på alle pioneer spillerene med 4x40W / 4x45W forsterker. Dette er faktisk selve foresterkeren, og den er ufattelig liten!!!

Helt sikker noen flere merker som bruker denne også. Produsent er SGS-Thomson Microelectronics. http://electronica.grulic.org.ar/documentos/tda7386.pdf

Noen som skaffer en slik en billig??

Tenkte jeg skulle spørre her inne først, så får det bli en tur på bilstereospesialisten i morgen..

Sjekka ut Ebay men fant ingen til salgs der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at pioneer skaffer slike, men til en sinnsyk pris. Bilstereospesialisten skaffet en slik en til 345,- pluss frakt på 190,-. No way..

Så dro jeg til et serviceverksted for alt mulig elektrisk (JM Hansen serviceverksted i Tromsø). Jeg skulle få den for 250 med frakt.. Det var ikke så dyrt.. Er bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) pluss frakt på 190,-. No way..

Du må huske på at du bor ikke akkurat lokalt. ;) Tar jo tusen år før posten kommer opp dit, og er umenneskelig mange firmaer, syntes jeg, som ikke engang prioriterer Nord-Norge.

Hvis jeg her *nede* skulle ha betalt 190,- i frakt (altså, REN frakt og ikke ekspedisjonsgebyr fra dem), så hadde jeg vel måtte sendt en MEGET stor og MEGET tung pakke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Er frustrerende. Kostet meg nesten en 1000 lapp å sende to stoler fra Sarpsborg og hit.

Men det er slik politikerne i Norge har lagt ting opp.. Men uten å gå nermere inn på ting så kan jeg bare si at det blir ikke så mange år til jeg flytter ned til dere. Det er for langt å kjøre 1800 km til Rudskogen, og det tar 24 timer.. Menmen.. Også er det ikke så koselig å kjøre senka-bil her heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...