Michael Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Hadde bilen inne på på 4-hjulskontroll for noen få uker sida. Har lenge hatt en klakkelyd som jeg ikke har fått sett noe på, i dag fant jeg ut at det var de store foringen til bærebrua eller svingarmen eller hva du vil kalle det.. På den siden der det klakket værst hadde bærebrua sklidd helt over på den ene sida.. Dette MÅTTE de ha sett når de tok firhjulskontrollen, når jeg bytter de foringene så må jeg jo ha 4-hjulskontroll igjen... Synes dere jeg burde kreve å få en ny 4-hjulskontroll ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ja..når de tok 4-hjulskontroll på bilen min så gikk de over foringene uten at jeg ba om det..endet opp med at jeg måtte bytte bærearm på venstreside og et styreledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Må jo være god nok grunn til å få en ny 4-hjulskontroll, den jeg tok nå er jo helt bortkasta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 uansett dårlig at verkstedet ikke la merke til at det var slitne foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ca pris på forstillings kontroll er?? vurderer en kontroll. ser ut på dekkene at de slites på innsiden... hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ja, på firehjulkontroll skal alle foringer og kuler kontrolleres for slakk, dekktrykk skal justeres og eventuell ballast skal legges i bagasjen. Dra til verkstedet, krev en ny firehjulmåling, ettersom den du har fått er ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Da jeg hadde min E30 på firehjulskontroll så sjekket de alle foringer for slakk. De nektet gjennomføre justeringer før foringer/kuler med slakk i var skiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ca pris på forstillings kontroll er?? vurderer en kontroll. ser ut på dekkene at de slites på innsiden... hmm... Minnes verkstedet som jeg bruker, tar 750,- per 4hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Det er det jeg mente og... Skal prate med verkstedet i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå