Arnefles Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Kommer noen rare lyder i bilen ett eller annet sted når klima er på,litt irriterende igrunn. Mellomrom på noen sekunder eller minutter på lydene,høres nesten ut som en motor... Er borte når jeg slår av klima. Erfaringer her,skal det være sånn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Enkelte klima anlegg kan "bråke" litt,lyden som kommer og går er når kompressoren kobler inn og ut.Fungerer anlegget ditt bra ellers?Kjøler det bra?Om det gjør det er det ikke noe og bekymre seg over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnefles Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Da virker det som det er ok,skal tesste kjøling nå til sommeren men tror det er bra. Var innom Alf Lie og han sa det var ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnefles Posted June 10, 2006 Author Share Posted June 10, 2006 Kan det stemme at det i enkelte tilfeller bråker mer når jeg svinger? Har en mistanke om det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Viss det bråker når du svinger kommer det vel sannsynlig fra servosystemet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnefles Posted June 10, 2006 Author Share Posted June 10, 2006 Hender faktisk at jeg har hatt et par luder der ja,fra servo. Men hva kan det være? Men er nok noe med klima også siden det kommer lyder kun når den står på...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts