Trotto Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Arrrgh! Har nå åpnet bryterboksen og dynket den i CRC 2-26, men det ble ikke helt bra for det. Noen som har bedre råd å komme med? PS. Det var fersken-iste. DS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Er det bryterene i midtkonsollen på apinaen? I så fall ta den ut og demonter den og vask av alle deler og la di ligge å tørke noen timer... Veldig lett å ta fra hverandre men pass på di små fjærene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Har vært opp med bryterene, og satt de sammen igjen. Vaske delene i 2-26, men det holdt ikke. Får legge de i vann noen timer først da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerEklund Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Hehe, den kunne misforståes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Det er vel samme bryterne på Alpina og vanlig eller? I så fall burde det jo la seg gjøre å få tak i nye brytere for en rimelig penge.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Er samme bryterene ja, tror jeg. Må vel være mulig å rense de. Å kjøpe nytt kun pga litt søl må da være overkill. Skal rense i vann, og gi tilbakemld om resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Tenkte mer på at noen her sikkert kan ha noe slikt liggende i god stand (evt. GS/OS/Koed). Hadde jo vært enklere å bare plugge av og plugge i noen fungerende brytere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Hadde jo vært enklere å bare plugge av og plugge i noen fungerende brytere. Enig der ja. Plug & pray! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Prøvde vindusheisene i dag, 1 døgn etter rensing med 2-26, og nå virket de 100%. Spørs om jeg ikke ventet lenge nok, slik at fuktigheten fra sprayen hadde tørket opp. Så jeg anbefaler herved CRC 2-26 dersom barna, de voksne også, søler iste eller annen klissdrikke nedi elektriske komponenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Får bare håpe det varer. Jeg mista fatterns mobil i sjøen for rundt 10 år siden (inne i båthuset en sen natt da jeg kom fra en festival). Fikk grabba tak i den og fikk den opp på et par sekunder. Fattern demonterte den og spraya med CRC elektronikkspray og lot den tørke. Den fungerte fint i noen måneder før den kvelda helt, og konklusjonen fra mobilsjappa var "vannskade" og ingen garanti.. det var en telefon vi nå kaller slagvåpen, men som da var nesten ny og kostet over 6000,-... (Nokia 2110) Selvfølgelig er det verre med saltvann enn iste, så vi får håpe det fungerer bedre for deg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Hehe. Husker jeg siklet på en slik en jeg også for en GOD stund tilbake Litt OT: minnes at plussforsikringen (?) til Netcom dekker funktskader også gitt, samt fallskader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts