Jump to content

Guttungen tømte iste i vundusheisbryterene

Trotto
 Share

Recommended Posts

Er det bryterene i midtkonsollen på apinaen? I så fall ta den ut og demonter den og vask av alle deler og la di ligge å tørke noen timer... Veldig lett å ta fra hverandre men pass på di små fjærene

Prøvde vindusheisene i dag, 1 døgn etter rensing med 2-26, og nå virket de 100%. Spørs om jeg ikke ventet lenge nok, slik at fuktigheten fra sprayen hadde tørket opp.

Så jeg anbefaler herved CRC 2-26 dersom barna, de voksne også, søler iste eller annen klissdrikke nedi elektriske komponenter. :lecture:

Får bare håpe det varer. Jeg mista fatterns mobil i sjøen for rundt 10 år siden (inne i båthuset en sen natt da jeg kom fra en festival). Fikk grabba tak i den og fikk den opp på et par sekunder. Fattern demonterte den og spraya med CRC elektronikkspray og lot den tørke. Den fungerte fint i noen måneder før den kvelda helt, og konklusjonen fra mobilsjappa var "vannskade" og ingen garanti.. det var en telefon vi nå kaller slagvåpen, men som da var nesten ny og kostet over 6000,-... :? (Nokia 2110)

Selvfølgelig er det verre med saltvann enn iste, så vi får håpe det fungerer bedre for deg.. :)