Gå til innhold

Hvilke baklykter på E30

Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

Regner med det er mange meninger ute å går, men jeg må si jeg er usikker. Bilen er en facelift RØD E30. Jeg vurderer å spraye de helt røde, men sote ryggelyset sort. Men på den andre siden blir det kanskje dumt med røde lykter på rød bil. Sort er nemlig ikke like enkelt å få pent om man skal gjøre det selv ;)

Noen som har tips/bilder av rød E30 med forskjellige baklykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye enklere å sspraye de røde. Får rød "sotespray".

Da lakker du bare blinklyset og ryggelyet (eller lar ryggelyset være klart) med rødsprayen og så lakker du hele lykten med klarlakk etterpå for å få det "jevnt" og samtidig få glans og varighet i fargen.

Det har eg gjort og det funker flott...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lakker du bare blinklyset og ryggelyet (eller lar ryggelyset være klart) med rødsprayen og så lakker du hele lykten med klarlakk etterpå for å få det "jevnt" og samtidig få glans og varighet i fargen.

bilde? mine org lykter var så stygge, så jeg kjøpte nye. helt sorte (ikke sota) de er ikke spesielt pene fant jeg ut :lol:

edit:

bilde: DSC00911.jpg

greie når det er mørkt, å på litt avstand. men er litt sånn "lexus effekt" i dem når det er lyst ute.

gå for helrøde du :) pent på rød bil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er mye enklere å sote de røde, det har jeg også har erfart. Men røde lykter på rød bil, det er det jeg er litt tvilsom til.. Om noen har bilder av rød bil med diverse lykter så hadde jeg satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...