Ole-Fredrik Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Skal senke min E 46 sedan.. å lurer på hvor mye som kan senkes før eventuelt demperene må skiftes?? Eller anbefales det å skifte demperene uasett ... noen med erfaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 eg lure på da samme på min cupe.men om du kjøper nye denpere må du passe på at de er hull til å feste støttestaget som går mellom demperen og stabstaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Hvor mye har du tenkt å senke da? På min E46 med ca. 55-35 senk måtte jeg bytte dempere, men har tidligere hatt biler med 60mm senk der det har fungert ok med orginale dempere. Er vel en liten regel om at dersom du senker mer en 40mm bør demperne skiftes. Slik ser senkingen ut på min : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Fredrik Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 ja, synes å ha hørt den regelen ja Tenkete å senke bilen enten 35 mm eller ta steget helt ut og senke den 55/35 som du ha slags senkesett sitter på din sedan? Har sett litt på kampansjen til GS bildeler.. Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Fredrik Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Nydelig bil forresten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Tran Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 jeg har koni justert, til e46 sekser. ny i eske. 5000kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Flott bil P.I.B Men var er det som stikker ut der bak, er det potta på biln eller? Tenkte siden det er jo ulovlig at noe stikker ut fra bilen som gjør at bilen blir lengere en det som står i vognkortet. Har du flere bilder av bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts