jcvold Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 har allerede begynt å planlegge årets tur til rudskogen.i forfjor regna heile greia vekk,og i fjor holdt jeg på å daue av pollenallergi,og diverse andr forstyrrelser av nattesøvnen på campen,så jeg forbante meg på: Aldri mer telt på rudskogen!!! så spm er : noen som vet om hytteutleie i nærheten av rudskogen? tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Sjekk ut her : http://www.gulesider.no/gsi/search.do;j ... +rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Vi er en gjeng fra BMWccn,Hordaland som pleier å bo på Bjørnstad Camping,Rakkestad.Helt enkle hytter,med felles sanitæranlegg med dusj osv. Helt kurant,koster 2-300 kr pr pers for hele helgen. Ifjor bodde også det svenske banemannskapet der.Trivelige folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 bjørnstad camping hadde ikke hytter,og den andre campingen i rakkestad har stengt på rudskogen helga,så jeg bestilte på utne camping i sarpsborg.flere bimmers folk som skal bo der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Quality Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 det finnes hytter på fredriksten camping i halden, men da blir det en liten kjøretur på 30 min, men nærme strømstad og systembolaget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 ok,dette ligger ca 12 km fra rudskogen.400,- natta for 4 manns hytte. gidder ikke ligge i telt der ei natt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_nismo Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 tok bare med sovepose å pute å la meg i bilen jeg. sov som en stein. slapp alt peset med at folk ramla over teltet å kom inn i teltet å sånt tull. låste dørene å stappa i øreplugger, funka som fa.. det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 prøvde det jeg og,men funka ikke.e30 caben som stod ved siden av spilte full guffe hele natta,og eieren var stein som ei røys og høy som et fjell,så han holdt det gående.+ at det stod en partybuss ved siden av med strømagregat og stort anlegg! min fetter haddde lyst bort å helle sukker på tanken til agregatet for å få fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå