rayman85 Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 om det går å bare skifte selve rillene? eller er rillene og "ramma" rundt èn del? noen som har svart bil med svart "ramme" og crome nyrer med bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Går sikkert ant å kjøpe chrome riller og bare trykke dem over de svarte, blir rått d Link to comment Share on other sites More sharing options...
rayman85 Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 ok, er det ikke noen som har bilder? har sitt det er noen 5 serier som har det. ganske pent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
askeladden Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 du får kjøpt både di du limer over, og hele grillen... personelig syntes eg hele grillen er finest å den koste heller ikke no serlig mer enn di du lime på Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Pass også på at du ikke nødvendigvis kjøper noe billigdritt. Chrommen kan fint begynne å flasse hvis du har vært litt gnien på pengene og kjøper billig. Minnes at de "normale" stedene å se har disse nyrene (koed, schmiedmann, etc) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Jeg har kjøpt riller og limt utenpå de sorte. Holdt 2 år nå og hverken flasser eller viser antydning til å ramle av. Kjøpt hos Schmiedmann for rundt 500 kr. Er et lite pirkarbeid å få dem på. Anbefaler å prøvemontere de først før du har lim på. Noen kan ha dårlig passform og må slipes ned i lengden sånn at de ikke stikker ut. Men blir ganske lekkert når du er ferdig Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Ble fint det dr Dan Et annet alternativ er jo lakke dem i chrome-sølv, men spørs om det ikke blir dyrere.. Vurderte også chrome nyrer på min e36 da jeg hadde den, kom aldri så langt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts