Kjell Rune Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 er vel ikke noen fordel og bygge turbo i en "M3" i forhold til en vanlig e30?.
PerEklund Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 er vel ikke noen fordel og bygge turbo i en "M3" i forhold til en vanlig e30?. Er jo mye kjekkere og kjøre rundt i en "m3" enn en vanlig smaling...
Reine Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 jeg har en 320 e30 88 model med seidl bodykit 16" felger med 45 profil osv. skin int++ lakert i fjor i metalikk blå med litt grønt skjær hva vil du ha i mellomlegg for din bil da??
ingolfen Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 er den bilen der gokjent ombygt på biltilsyne??????????siden den er sveiset i lag me ein orginal m3 og tatt frontpartie fra ein 323????????
Kjell Rune Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 er den bilen der gokjent ombygt på biltilsyne??????????siden den er sveiset i lag me ein orginal m3 og tatt frontpartie fra ein 323???????? spørs om han mener godkjent skjøtet.
mag82 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Skrevet April 24, 2006 NEI D HAR IKKJE DET,grunnet dei bor langt unna,har 3 potensiale kjøpere
Kjell Rune Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 utenfor ålesund ett sted. ca 40 min unna. er jeg på bærtur nå eller???
mag82 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 Stemmer d,ca 30 min,+ferge,helvetes tur
Bmw323i Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 alt godkjent godkjent med 325 motor på 323 understell??
Anbefalte innlegg