Gjernes Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Da ser det ut som at gammelbilen min står til salgs igjenn, men den har tydeligvis blitt noe anderledes siden jeg eide den. Her er en gammel annonse på finn da jeg hadde den: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... e=5724881& sid=5aGd-1NwV211008&pos=22 Solgte bilen i mars i år, da hadde den trillet ca 203.000 Her er den nye annonsen som jeg fant på autodb i dag: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1038238 Og av alle ting så har han tenkt å bli bruktbilforhandler. Jaja, dere for bedømme det selv, men jeg rister fortvilet på hode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Sikker på at han ikke mener at det bare er motoren som har gått 115 000KM? Med tanke på hvordan det står skrevet: "Skiftet motor på GS-Bildeler mars i fjor.har ikke gått mer enn 115000km." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Om det bare er motoren som har gått 115, så skal man oppgi kmstand for hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Km standen ble skrudd tilbake fra 203.000 til 114.000 på selve instrumentet. Jeg føler hvertfall ikke at dette er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 skifta du motor på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 ring han da så får du sikkert oppgitt km stand på bilen.. det er vertfall slik eg tolker annonsen.. eg trur i god tro at det ikkje er km svindel. men han burde oppgi km på bil og motor selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Nei, det hele er jo bare én tlf-samtale unna. Hvis han sier i tlf at bilen har gått 115 000km, og man ikke begynner å grave nøyaktig, så har han jo driti seg ut. Men måten annonsen er skrevet generelt, syntes jeg også er dårlig. Jeg hadde prøvd å styre unna slike annonser. Høres ut som en dårlig telefonselger som prøver å hype opp et produkt (og kanskje i dette tilfellet: en tilbakestillt bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg fikk skifta motoren i mars 2005 på GS bildeler. Om han vil oppgi kmstanden på bilen eller ikke er vanskelig for meg å vite siden jeg ikke trenger å spørre ham om det, når jeg allerede vet det. Men jeg vil bare advare folk, om han ikke skulle gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Direktørbil!? Som en drøm i forhold til 3serien?! Hva har denne karen drukket? Klarlakk? Kvistlakk? Diesel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Direktørbil!?Som en drøm i forhold til 3serien?! Hva har denne karen drukket? Klarlakk? Kvistlakk? Diesel..? jeg tipper på maling.....å ikke vann basert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Skal man selge så skal km bilen har gått være den aktuelle , og ikke etter hvor mye motoren har gått motoren er også av betydning hvor langt den har gått, oljeskift, service,og hvorda den er behandlet. Bilen ellers er mere aktuell når det gjelder km, rust, slitasje, og eller tekniske stand på bilen er mere verdifull for kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå