Gå til innhold

Advarsel

Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som at gammelbilen min står til salgs igjenn, men den har tydeligvis blitt noe anderledes siden jeg eide den.

Her er en gammel annonse på finn da jeg hadde den:

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... e=5724881& sid=5aGd-1NwV211008&pos=22

Solgte bilen i mars i år, da hadde den trillet ca 203.000

Her er den nye annonsen som jeg fant på autodb i dag:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1038238

Og av alle ting så har han tenkt å bli bruktbilforhandler.

Jaja, dere for bedømme det selv, men jeg rister fortvilet på hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hele er jo bare én tlf-samtale unna. Hvis han sier i tlf at bilen har gått 115 000km, og man ikke begynner å grave nøyaktig, så har han jo driti seg ut.

Men måten annonsen er skrevet generelt, syntes jeg også er dårlig. Jeg hadde prøvd å styre unna slike annonser. Høres ut som en dårlig telefonselger som prøver å hype opp et produkt (og kanskje i dette tilfellet: en tilbakestillt bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skifta motoren i mars 2005 på GS bildeler.

Om han vil oppgi kmstanden på bilen eller ikke er vanskelig for meg å vite siden jeg ikke trenger å spørre ham om det, når jeg allerede vet det.

Men jeg vil bare advare folk, om han ikke skulle gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man selge så skal km bilen har gått være den aktuelle , og ikke etter hvor mye motoren har gått :roll: motoren er også av betydning hvor langt den har gått, oljeskift, service,og hvorda den er behandlet. Bilen ellers er mere aktuell når det gjelder km, rust, slitasje, og eller tekniske stand på bilen er mere verdifull for kjøper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...