Riefarn Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 Jobber til daglig i en Expert Bonus butikk på gran. Muttarn vekte meg i dag tidlig og sa de hadde nevnt på radio at det hadde vært innbrudd i Expert på Brandbu (en mil nord), og da tenkte jeg Elkjøp.... Så fikk jeg mld av en kompis som hadde kjørt forbi arbeidsplassen min om at det var masse polto og sånn der, så jeg tok en tur.. Der hadde de faktisk kjørt bilen tvers gjennom hele inngangspartiet, dv gitter, og dører (som er ganske harde) og plassert bilen midt i butikken for så å stjele masse rart og stikke av... bilen var såklart stjålet. fatter bare ikke åssen folk tør å gjøre noe sånt... da blir det opprydding opprydding istedet for salg resten av dagen
skillbill Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 Det sier kanskje litt om prisene deres da??? Neida! Fra spøk til side..Jeg kan heller ikke fatte at folk får seg til å gjøre slik, men verden er nå engang sånn! Hva er egentlig straffen for slikt? Og hvor mye av straffen soner de faktisk? Slipper ut tidlig pga god oppførsel?
Riefarn Skrevet April 19, 2006 Forfatter Skrevet April 19, 2006 hehe... Vet ikke jeg... men har tatt svindlere på fersken som har svindlet butikker for flere 100tusen, og de har slipt ut neste dag, for politiet sier de har for lite på de til å straffe de... Kamera og underskrifter på rekvisisjoner holder vist ikke... Menmen.. skjer jo ikke sjelden det her da
Anbefalte innlegg