Gå til innhold

Bmw felger_Type_model


Krishell
 Share

Anbefalte innlegg

Hva avgjør egentlig om disse felgene er kopi eller ekte vare? m-merket ved senter av felgen eller noe?

Nei, ///M-merket kan kjøpes, jeg fikk det sammen med felgene da jeg kjøpte! Er de originale så skal det være et merke/signatur på innsiden av felgen også ;)

Først, da jeg fikk felgene og bilen, så fulgte det med "riktige" ///M-marks, men etter et mindre uhell, og jeg måtte bestille en ny felg, så fulgte det med et merke med kun de 3 /// (stripene), uten selve M'en... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. dekkene som sitterpå er Silverstone ftz ( tror jeg eller noe) 215 /40 ZR17 .

( forran og bak ).

Een felgen er det flasset litt farge av på (svart under) Men dette skjedde før jeg fikk de. Det har heller ikke detti av mer farge når jeg kjøte med de. Ingen risting i dekkene under kjøring.

Er noen bittesmå kanter på ene felgen hvertfall. nesten ikke synlig. Jeg vet ikke om felgene er ekte eller ikke. men de satt på en 320Mteck når jeg kjøpte den. men den ble vraket for noen uker siden ( dame som ikke kan vikeplikt) Disse felgene satt IKKE på da dette skjedde så de er ikke kolisjons skadet ellerno. Fler jeg har snakket med sier de er ekte. men mer vet ikke jeg. Er litt fugle besj på felgene men det kan de som kjøper de få med. Noen som har ca pris på dette? evt hvor mye jeg kan ta for de? Må bli kvitt de raskt pga flytting se.

bmw1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. dekkene som sitterpå er Silverstone ftz ( tror jeg eller noe) 215 /40 ZR17 .

( forran og bak ).

Een felgen er det flasset litt farge av på (svart under) Men dette skjedde før jeg fikk de. Det har heller ikke detti av mer farge når jeg kjøte med de. Ingen risting i dekkene under kjøring.

Er noen bittesmå kanter på ene felgen hvertfall. nesten ikke synlig. Jeg vet ikke om felgene er ekte eller ikke. men de satt på en 320Mteck når jeg kjøpte den. men den ble vraket for noen uker siden ( dame som ikke kan vikeplikt) Disse felgene satt IKKE på da dette skjedde så de er ikke kolisjons skadet ellerno. Fler jeg har snakket med sier de er ekte. men mer vet ikke jeg. Er litt fugle besj på felgene men det kan de som kjøper de få med. Noen som har ca pris på dette? evt hvor mye jeg kan ta for de? Må bli kvitt de raskt pga flytting se.

bmw1.JPG

215/40-17?? Er jo dim på e30 det. Må ha 215/45-17 på e36.. Ellers blir det feil rulle omkrets..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...