Bmw323i Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 etter sommer skal jeg begynne å studere matte og fysikk i bergen! Jeg prøver å finne meg en hybel/leilighet til en maks 4ooo mnd, dette er ikke lett! noen her som studerer i bergen?! ikke noen som vet om en leilighet sentralt i bergen til en overkommelig pris? Tror ikke jeg har råd til å ha bil, så jeg må nok selge e30 en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Har selv tenkt å studere i Bergen neste termin, har akkurat samme dilemma som deg, hvor har du tenkt å bo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 http://www.sib.uib.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Har selv tenkt å studere i Bergen neste termin, har akkurat samme dilemma som deg, hvor har du tenkt å bo? Jeg følger aktivt med på finn.no og hybel.no. jeg kommer til å velge en plass som er noe lunde sentral, da jeg ikke kommer til å ha bil. Jeg må nok finne fram tråsykkelen :S kanskje jeg skulle få tak i en moped/scooter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Tror jeg skal bo på brygget, har en båt som er beboelig. Skal også selge bimmeren og ta i bruk motorsykkelen som transport, har du vært og sett på campus'n ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg