Bmw323i Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 etter sommer skal jeg begynne å studere matte og fysikk i bergen! Jeg prøver å finne meg en hybel/leilighet til en maks 4ooo mnd, dette er ikke lett! noen her som studerer i bergen?! ikke noen som vet om en leilighet sentralt i bergen til en overkommelig pris? Tror ikke jeg har råd til å ha bil, så jeg må nok selge e30 en
hoBo Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 Har selv tenkt å studere i Bergen neste termin, har akkurat samme dilemma som deg, hvor har du tenkt å bo?
Bmw323i Skrevet April 19, 2006 Forfatter Skrevet April 19, 2006 Har selv tenkt å studere i Bergen neste termin, har akkurat samme dilemma som deg, hvor har du tenkt å bo? Jeg følger aktivt med på finn.no og hybel.no. jeg kommer til å velge en plass som er noe lunde sentral, da jeg ikke kommer til å ha bil. Jeg må nok finne fram tråsykkelen :S kanskje jeg skulle få tak i en moped/scooter.
hoBo Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 Tror jeg skal bo på brygget, har en båt som er beboelig. Skal også selge bimmeren og ta i bruk motorsykkelen som transport, har du vært og sett på campus'n ell?
Anbefalte innlegg