bmwdude Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 har et sett 19t felger uten dekk som jeg vurderer å selge. Litt kantkjørte på et par av dem, ikke skakke. denn ene felgen hadde litt riper i seg, så denn ene felgen måtte pusses å legges på ei ny grunning. Trengel alltså ny lakk på denn. felgene kan byttes i no stæsj til e36 eller e30 (cope) allt av interesse som andre 17-18 felger. Pris på felgene vet jeg ikke så hær må dere bare komme med bud!! Mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Må vell Være noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremi2k Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Er det dekk på felgene?? Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hvor mye skulle du hatt i mellomlegg for bytte med 17" E46 M3-look felger med greie dekk, litt riper? (Hvis det er av interesse...) Har også E46 orig 16" alu med piggdekk, som jeg ikke har behov for... Bare å komme med forslag! (Helst på PM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 shv.. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Er det dekk på felgene??Prisantydning? er kun dekk på to av felgene men demm er så slitte at det er ikke noe å spare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 kan gi 2 000,- for de! Kan de leveres i oslo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 er det samme felger som hol har ligende? jeg å ågedal var å så på de her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 ja tror det er samme felger vis jeg ikke tar feil... 2 tusen er budet til nå!! ryker til ham om ingen tar demm!!! Leveres i oslo? bor på sørlandet da men!! Men kan sjekke opp en lastebilsjåfør litt kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå