Mauro Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Kommer man igjennom Eu kontroll med simons potte, eller scorpion potte? Trenger ny potte, så jeg vurderer ei effektpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Kommer gjennom med det meste, bare det ikke buldrer som en rallybil på tomgang. Viktigere med avgassen.. Kom selv lett igjennom med Simons.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skal gå fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 jeg hadde simons potte på min forrige bil. Ingen problemer med EU kontroll. Har nå scorpion. Skulle ikke tro det skulle være noe mer problem og få godkjent det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Det tror jeg skal gå bra å få i gjennom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Takker for raske svar! Noen som kan hjelpe meg med mitt andre problem ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20809&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå