Ivanrogov Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Starter en liten prosjekt tråd om E30 min. Som dere ser så er det M3cabriolet på forumet sin gamle E30. Bilen: Bmw E30 320i fra 1989. Bilen er lakert diamantsvart. -GTS kit, Glassfiber -Mtech stoler -mtech ratt -325i eksos -15" - 17" sommerfelger. -GTS fronten er knekt på 2plasser. *Fikset -Hele fronten er full av rust, som skal bort. *Fikset -Bakfangeren har flasset litt *Fiket -Gitter skal monteres i front/bakfanger. *Fikset -Film skal legges på bakruten. *Kommer -Bilen starter ikke. Gåen starter? kommer film i morgen. *Fikset -Trekke opp bagasjerom *Holder på -Montere ny rollo i bagasjerom. *Kommer Her er det 3bilder etter lakkering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ikke for å ødelegge tråden din, men: -GTS fronten er knekt på 2plasser. -Hele fronten er full av rust, som skal bort. -Bakfangeren har flasset litt av, som skal lakkes opp. Hvorfor legger du inn bilder fra når bilen ble lakket, hvis lakken ikke er så bra allikevel - og bilen må lakkeres i nuværende stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Det som er flasset av er 7cm langt, 5cm bredt! Altså, lakken er bra, er bare en liten bit som har flasset av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Skulle ta av støtfangeren i dag. Men ser ut som om jeg må borre opp de skruene som holder den på plass. More to come. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 kan hende han la ut bilder for att folk skulle skjønne vilken bil d var snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 selvføgelig ok at du bruker bildene! er jo for guds skyld din bil det er bilde av! hehe... synes det er moro å se at du tar den helt ut og gjør bilen så bra som den fortjener å være! lykke til videre med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Et bilde fra i dag. Dårlig mobilbilde. Fronten er tapet der den er brekt rett av, og på andre siden er den bare bristet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Skikklig kul bil Med en fanger så lav er det ikke rart den har knekt litt, men det ser bra ut da! Men lav fanger altså, ikke brekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Takk! Synes det er beintøft selv. Den er knekt pga av en stor isklomp som falt av en lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Kanskje en idè å ta av den fangeren på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Bilen ble kjøpt i mars. Snøfrie veier hele veien hjem, men en plass løstnet en isbit fra hjulbuen på en lastebil. Pang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Har jeg en gåen starter? Liker ikke lyden som kommer fra starteren! Takk min 12år gamle kameramann, og bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 fikk ikke frem noe lyd jeg på den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Det var synd. Skal se om jeg får fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 http://mortz.tjokk.net/misc/Video(324).3gp Da har jeg video med lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå