_Mayhem_ Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hei Har en 92 mod 320I. Så vidt meg bekjent så skal motoren nesten dø når du skrur av oljepåfyllingslokket. Min gjør ikke dette mer. Hva kan årsaken være? Noe og bekymre seg for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 at motoren skal stoppe når du skrur av olje lokket har jeg ikke hørt om, min 325 som er mye av samma motor som din stopper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 ikke stoppe, men falle på turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Gjorde den dette før? Jeg har ikke prøvd dette på nyere bmw'er, men på den gamle M10 320I 4 syl jeg hadde så gikk den ganske elendig uten oljelokk. (motor fra slutten av 70 tallet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Ja, den gjorde dette før... Noe man skal bekymre seg for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 har jeg ikke hørt om.. Er nok ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hei! Hvis m50en går fint ellers kan det bare være slangen til oljedampluftingen som er tett,eller luftingen... Det sjekker du med å skru av slangen i andre enden f.eks.(Kan ha pakket seg koks ol i toppdeksel også) Er vakumet til innsprøytingen som er essensen her, men har du ikke problemer er det ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå