triplex Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Ønsker å kjøpe en stk 17"*7" felg da den ene min er ødelagt. Tror de heter Radial Spoke 32 Eller noen som vet hvor jeg kan kjøpe slike? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 er dette samme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triplex Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 jepp det er samme:) har du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 men har kun de fire som sitterpå.. grunnen til att jeg spør er att ene felgen min har kast, og skulle jaggu hatt en jeg og Link to comment Share on other sites More sharing options...
triplex Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 hehe. du kan godt få kjøpe mine:) jeg får jo ikke brukt dem uansett.. hva byr du? for en eller alle? hvis en får du den som ser best ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 men er du sikker på att det er 7" ? jeg TROR mine er 17*7.5 ET20 hva er dine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triplex Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 det står 7 og så står det noe smått oppe på siden av 7tallet, klarer ikke helt tyde hva det er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triplex Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 ingen som vet hvor man kan kjøpe slike nye? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triplex Posted May 27, 2006 Author Share Posted May 27, 2006 ingen som har å selge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts