Gå til innhold

Kumho KU31, erfaring?


AC Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte på disse i fjor! Meget fornøyd, de var spesiellt bra i regnvår og på våt veg!

Da har du ikke prøvd mye dekk. Jeg kjørte sammen med en som hadde sånne dekk på acr i fjor. Det regnet jevnt, og jeg hadde mye bedre grep enn han jevnt over. Jeg kjører på Dunlop Sp9000. Dette betyr derimot ikke at Kumho er dårlig, for det er de slett ikke. Men det er ikke på våt vei de er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte på disse i fjor! Meget fornøyd, de var spesiellt bra i regnvår og på våt veg!

Da har du ikke prøvd mye dekk. Jeg kjørte sammen med en som hadde sånne dekk på acr i fjor. Det regnet jevnt, og jeg hadde mye bedre grep enn han jevnt over. Jeg kjører på Dunlop Sp9000. Dette betyr derimot ikke at Kumho er dårlig, for det er de slett ikke. Men det er ikke på våt vei de er best.

jeg har samme erfaringer som elgx. kjørte med disse dekkene på karlskoga i fjor hvor det regnet en del, og jeg var kjempefornøyd med vannegenskapene til dekkene! dekkene var helt nye, så det spiller jo sikkert positivt inn.. jeg snakket med flere som kjørte sammens med meg som syntest at jeg hadde bra grep/fart i svingene. jeg hadde ku19 foran og ku 31 bak..

holdbarheten på dekkene syntest jeg også har vært bra. har kjørt en del på gaten + 2 banetreff, og det er fortsatt mye mønster igjen bortsett fra litt mer slitasje på sidene.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også få rose Kumho dekkene vedr. våtegenskaper. Rett og slett noe av det beste jeg har hatt på E46. Lite sporing, men endel støy. Våtegenskapene er rett og slett råe!!!

Jeg har derimot aldri prøvd dem skikkelig på bane (kun to stint på Våler ifjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også få rose Kumho dekkene vedr. våtegenskaper. Rett og slett noe av det beste jeg har hatt på E46. Lite sporing, men endel støy. Våtegenskapene er rett og slett råe!!!

Jeg har derimot aldri prøvd dem skikkelig på bane (kun to stint på Våler ifjor).

Joa, de er sikkert bra. Men SP9000 var rett og slett bedre! Eller var det sjåføren som utgjorde forskjellen?? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd endel dekk ja, har trossalt jobba i dekkbutikk en god stund...! Og til prisen så er de meget bra. Har prøvd på meget aktiv landeveiskjøring også! Felgkant beskyttelsen tror jeg er over gjennomsnittet. Bilde har jeg ikke, men søk på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...