RenZor Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Flere enn meg som skal på treff i helga da? 22.04.06: (lørdag) Vårpussetreff. Mer info http://www.bmwccn.no/trondelag/pussetreff_20052.htm 23.04.06: (søndag) Vårtur “rundt fjorden”. Mer info http://www.bmwccn.no/trondelag/pussetreff_200521.htm (tok disse linkene fra bmwccn sin side, det går vel greit? GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Kommer muligens såfremt jeg får tak i noen felger 16" går ikke vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Kommer muligens såfremt jeg får tak i noen felger 16" går ikke vettu Så det er ikke bra nok med 16" felger? Say WHAT? Gjett 1 gang hva som står på min da.. Bli med du å da, så er vi værtfall 2 som har like store (små) felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hehe... skal å se på felger imårra, så kan nok hende jeg eventuelt kommer med nye. Får se hva dagene bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Hadde egentlig tenkt å ta turen til Lånke. WSR arrangerer gatebiltreff (frikjøring,breisladd,utstilling,oppvisning m.m) Og på søndag er det jo stor et stort bil og mc treff på Melhus. Hmmmm.... Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg kommer med nyanskaffet 528, men tror ikke jeg skal bedømmes. Har ikke rukket å pusse den enda. Enda dette er tredje dagen jeg eier den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hadde egentlig tenkt å ta turen til Lånke. WSR arrangerer gatebiltreff (frikjøring,breisladd,utstilling,oppvisning m.m)Og på søndag er det jo stor et stort bil og mc treff på Melhus. Hmmmm.... Får se hva det blir til. Når er treffet på søndagen P.I.B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Denne tråden er 1.år gammel AC Schnitzer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Så det etterpå , men det var faktisk i dag også. Derfor jeg lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå