jonast Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hei! Er det noen som vet hvordan man ettermonterer kjørekomputer på E39 98mod? Altså den som viser snittforbruk, restlengde osv. i instrumentpanelet og som man bruker blinklyshendelen for å skifte visning.... Jonas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik3 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Tror det er mer jobb enn moro altså...ganske kostbart vil jeg tro det er og! Vet ikke om alt av sensorer og slikt ligger klart, hvis ikke så er det jo en del ledninger som skal trekkes, samt at du må ha nytt instrument bak kmtellern, hvis du ikke har det store fra før av... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonast Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 Ok, men jeg har jo utetemp-måler og klimaanlegg, så alle sensorene som skal ¨på plass sitter der... Har hørt at det bare var å bytte blinklyshendel, og kode om instrumentklusteret så fungerte det. Ingen som har prøvd dette? Jonas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m520 Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Ser jo at det er lenge siden denne ble skrevet. Men jeg gjorde det på min, var veldig lett. Må ha nytt instrumentpanel, å blinklyshendel å en ledning, også er det bare plugg and Play;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts