cicca Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Noen som har erfaring med dekktypen Sonar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Det er lavpris dekk. Ville ikke montert det på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg kjører med sonar på bak hjula,er jo billige dekk så man får jo det man betaler for. ikke verdens beste å ikke dårligste. Er fornøyd jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Skal du ha det til helt vanlig hverdagsbruk, så holder det i bøtter og spann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hadde sonar 225/40x18" på touranen, å de var helt greie til det bruket, men de støyer en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trex Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Har Sonar på min e39. 225/45-17" og er ikke enige at de støyer. Har kjørt med Michelin før på andre biler, og merker ikke forskjell. Vet om noen drosjer som kjører på Sonar fordi de visstnok holder bra. Dog ikke dekkene med best prestanda vil jeg tro. Men holder de normalt bruk tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå