cmn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Det er (dessverre) ingen BMW, men som overskriften sier har jeg fått noen riper som jeg ønsker å bli kvitt. Tror du ikke en j#%&a hund absolut skulle nedi bilen da den stod parkert med cab'en nede.... Og som om ikke det var nok var det jo gjørme over alt, og rutene var oppe, så bikkja hoppa opp på bakskjermen og spant oppover side. Interiøret var jo ikke direkte pent etterpå det heller, etter at bikkja (som snart kanskje ender opp på den lokale kebabsjappa) virra rundt i hele bilen..... Noen som vet hvordan jeg kan få bort ripene?? Hjalp ikke å polére.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Du kan jo slipe det bort med fint våtslipepapir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 det kan nok gå og få det litt mindre synelig med polering.bruk maskin grov pute og en grov lakkrens.er ripen for dyp blir den ikke borte.men blir vanskeligere og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 lever bilen bort til noen skikkelig proffe karer si at du virkelig ønsker å få de ripene vekk, så går det seg nok til... en god runde rubbing kanskje .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Du kan pusse fint over med vått 3000 papir, rubbe og polere.. Det de gjør de "proffe" gutta:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg fikk fire riper som var mye verre enn dette og jeg gikk bare over med rubbingen til Autoglym, polish med farge og lakkforsegler og det ble som nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunston Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 send bilen din inn til ditek.. koster ca 3000. er som polering, bare mye bedre, varer et helt år, beskytter mot steinsprut og bilen ser alltid ny lakkerst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Stripene der ser veldig dype ut. Håper ikke de har gått igjennom klarlakken. Isåfall er de umulig å få bort med vanlig rubbing. Men. Jeg ville brukt våtslipepapir 2000 korning. Pussa helt til områdt ble jevnt. Og etter det gå på med en grov rubbing og grov rondell. Og til slutt gå på med fin rondell og fin rubbing/polish. Da brukes seff en sterk polermaskin. Evt. lakkforsegling og høyglanspolering til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Hvor mye koster en hel-lakering, la oss si at du lakkerer bilen i samme farge og tar kun de ytre overflatene? Sikkert ikke aktuelt i dette tilfellet, men når en bil begynner å bli noen år så blir det fort noen riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 da er det vel nesten så det lønner seg å kjøpe ny bil... hehe Honda vet du ,.,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Er det Leo som har vært utpå el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Nei. Skulle hente olje og filter til sykkel'n til fader'n hos Westgård... Bikkja der som ikke er helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå