ChrZZ Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 *Slik!* Da har man montert nye ventilhetter på dekkene. Dette er ventiler som endrer seg etter hvor mye/lite trykk som er i dekket. Den er forhåndsdefinert til 40psi, og hvis trykket blir lavere, så vil det grønne på ventilen bli gul (advarsel), for så bli rød (fare). Det er ikke noe som skal gjøre bilen penere, men heller en (fire ) dupeditt som gjør det enklere å ha kontroll på trykket. Kjøpte disse på ebay. Kostet meg... rundt 130-140,- med ferdig frakt for fire stykk. Man kan også kjøpe dem til ca 10-20kr mer rett fra selgerens hjemmeside --> http://www.idealcarparts.co.uk/default.htm?page=65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Slike vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Veldig stilig! Men du må huske på, Ventil hetter er populert for unge å ta.. Ja, vet er litt rart.. Er vel en av de få som ikke har tatt meg tid til å bøffe ventilhetter, blir for teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Hmm... jeg har faktisk aaaaaldri noen gang hørt om det fenomenet der, SteffenM2. Men allikevel så betyr det jo ikke at det skjer. Du har nok sikkert hørt en del om det, siden du advarer. Takker for advarselen! (hadde jeg fersket en drittungen som hadde gjort det med disse her, så hadde det gått ille) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Fiffige ventilhetter du har skaffet deg ChrZZ Pass opp for klåfingra unger, og eldre for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Takk takk Bildene ble ikke så værst heller gitt. Det fulgte med noe ventilhette-låse-kit, hvor man må bruke en spesiell nøkkel. Kanskje se om jeg skjønner hvordan den fungerer og sette dem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 disse fås på mekonomen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 De skulle vært hvite Kjekke saker det der. 40 psi? Hvor mange bar er det? Rundt 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 2.757903bar = 40psi Nu har jeg også montert på slike dingsebomser som gjør at det vil være umulig å stjele ventilhettene uten å ha med seg verktøy. Drittunger har som regel ikke med seg skiftenøkler i all slags størrelser, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 2.757903bar = 40psiNu har jeg også montert på slike dingsebomser som gjør at det vil være umulig å stjele ventilhettene uten å ha med seg verktøy. Drittunger har som regel ikke med seg skiftenøkler i all slags størrelser, tenker jeg Haha.. Konge bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå