Gå til innhold

Kjekke ventilhetter montert på!

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

*Slik!*

Da har man montert nye ventilhetter på dekkene.

Dette er ventiler som endrer seg etter hvor mye/lite trykk som er i dekket. Den er forhåndsdefinert til 40psi, og hvis trykket blir lavere, så vil det grønne på ventilen bli gul (advarsel), for så bli rød (fare).

Air%20checker%20animated%20.gif

Det er ikke noe som skal gjøre bilen penere, men heller en (fire ;)) dupeditt som gjør det enklere å ha kontroll på trykket.

_MG_2315_red_sm.jpg

_MG_2316_red_sm.jpg

_MG_2317_red_sm.jpg

Kjøpte disse på ebay. Kostet meg... rundt 130-140,- med ferdig frakt for fire stykk. Man kan også kjøpe dem til ca 10-20kr mer rett fra selgerens hjemmeside --> http://www.idealcarparts.co.uk/default.htm?page=65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg har faktisk aaaaaldri noen gang hørt om det fenomenet der, SteffenM2. :roll: Men allikevel så betyr det jo ikke at det skjer. Du har nok sikkert hørt en del om det, siden du advarer.

Takker for advarselen! :)

(hadde jeg fersket en drittungen som hadde gjort det med disse her, så hadde det gått ille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.757903bar = 40psi

Nu har jeg også montert på slike dingsebomser som gjør at det vil være umulig å stjele ventilhettene uten å ha med seg verktøy. :D

Drittunger har som regel ikke med seg skiftenøkler i all slags størrelser, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.757903bar = 40psi

Nu har jeg også montert på slike dingsebomser som gjør at det vil være umulig å stjele ventilhettene uten å ha med seg verktøy. :D

Drittunger har som regel ikke med seg skiftenøkler i all slags størrelser, tenker jeg ;)

Haha..:lol: Konge bra.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...