NSS Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Endelig klart å komme meg tilbake på bimmers etter en liten harddisk kræsj(øh liten nei ) Men uansett Så en litt overraskende ting på bilen idag... Mitt høyere bakdekk er 1 cm lenger ut, enn venstre bakdekk :S Det synes jeg virker litt rart... Noen som vet hva som kan forårsake dette, eller hvordan jeg kan fikse det?
NSS Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 samme felg/samme innpress på felgene? Japp, akkurat samme
elgx Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Skjev bakstilling? har bilen vært kollisjonsskada?
NSS Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Skjev bakstilling? har bilen vært kollisjonsskada? En liten i front, lenge før jeg kjøpte den, men var fikset... Har smelt i en fortauskant, men jeg trodde jeg hadde fikset det... Men da er det nok det som er feilen... :S
R.E.H Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 hmmm.. hørtes veldig rart ut! det er ikke spacer på ene siden?hmm nei ellers vet jeg ikke!hehe.. kanskje du du har bredding på ene siden?hehe...
askeladden Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Den kan vere skadet i et tidligere liv, som ikke du hvet har opplevd det samme selv da var bærebroa bøyd, og skjermer var ikke rettet nokk ut... men eg klarte å spore opp verkstedet som hadde fiksa bilen. å di tok inn bilen å fiksa det men en gang, fikk leiebil å greier betalte ikke ei krone
NSS Skrevet April 22, 2006 Forfatter Skrevet April 22, 2006 Jeg hadde feil luft-trykk og en gåen foring eller 2 i bakstillingen fant jeg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå