318iAT Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Hvor mye kan jeg forlange for denne bilen. BMW E28 520iA 1986 mod Takluke man. Elektriske speil. Kjørt ca. 250000 km. Sommerhjul : 17x9 ET 15 Remotec Felger med 225/45 dekk. Vinterhjul : 14x7 krysseiker Utenom disse så følger det med nesten nye sommer og vinterdekk på 14x5.5 stålfelger. En M30B28 motor fra en 628 1985 mod. Automatkasse med sportsprogram fra en 732iA 1986 Bilen er nettopp EU godkjent. Det som er byttet er : Forseter er byttet med noen fra en Opel Calibra, Sorry Kam og Vipper., Ny Reg. Reim, Ny toppakning, Nesten nye hovedlykter foran. Alle foringer i forstilling, Traversforinger bak, M-535 stab.stag med nye foringer bak, Nye Fjærbein foran med nye Bilstein Sprint dempere. Nye LowTec dempere bak, 4 nye 40mm senkefjærer. Jeg har nettopp sveist i ny plate over traversforing høyre side bak, det er litt rust i hjulbuer og på kanaler ellers er det ikke noe rust. Bilen går som en klokke og bruker ikke olje. Er det noen som kan anslå en pris for meg, lurer på å heller kjøpe meg en E30, men stusser på om jeg kommer til å tape MYE på å selge. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå