Råmundsen Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Hallo... fatter har en sort BMW E39 520i personbil, 1998mod, den har gått 120000. hvor mye kan han regne med å få for denne `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 det er umulig å si. må vite litt mer om bilen. har du bilde? for alt jeg vet kan den være en rustklomp uten motor, som står på 4 lecablokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Får alle fall mindre enn forventet E39 har vel stupt i pris i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Dette er jo en bil som er meget populær,noe som er positivt og negativt. Negativt i den forstand at det er blitt mange av dem og det positive er jo at det er lettere å få tak i deler og flere som kjører BMW Eneste jeg kan si er at de ligger på mellom 120K og 160K hos private og mere hos forhandler,mye kommer jo også på hvor mye ekstrautstyr ol. Jeg kjøpte personlig min e-39 520iA (også sort) for 2 måneder siden,den hadde gått 107500km og var strøken med alle servicepapirer i orden. Kan PM deg prisen visst det er interesant.Men dette er kjøpers marked for å si det sånn.... Utrolig mye bil for pengene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå