Gå til innhold

Hjelp! skjære bort fra hattehyllen.


Big_AL
 Share

Anbefalte innlegg

jeg trenger hjelp til å vite hva jeg kan skjære bort og ikke skjære bort i hattyhyllen på min e36 coupe. jeg lurte på om jeg kunne skjære bort den bølgen som står opp og er fest bortover i flere pinner. det går en kabel på nedsiden av den. Det er metalet som stikker mest opp.

takker for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger jo ikke å kappe i den for å få bass inn i bilen.. jeg kappet aldri noe i min gamle coupe og jeg hadde orntlig trøkk fra bassen. Spørs kanskje litt på hvordan basser/forsterker man har men. Fjern heller hattehylle høytalerne og sett i bra frontsett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage hull i hattehyllen gjør man på drittbiler, ikke BMW. Det er som å banne i kirken. Hvis man absolutt skal gjøre det, og da for å få et bassrefleksrør der, så er man en audiofreak, og burde da heller også tenke på andre ting som også gjør at lyden blir bedre (isolering, f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bygger ny hatte hylle med 6x9 høytallere i. høytallerne blir vippet opp så de blir nesten nakke støtter til de personene som siter baki men den er litt høy må få senket den litt. derfor lurer litt på hva jeg skal gjøre..

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...