320it Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Noen her på forumet med sonar one block angeleyes som kan hjelpe meg med koblingen? Fatter rett å slett ingenting av bruksanvisningen... edit: det er ringene som jeg ikke har kobla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg hadde disse lyktene på forrige bilen min. Måtte bare splitte opp ledningene i orginalkontakten fra bilen og måle seg frem til hvilken 2 som er til parklyset og lodde disse sammen. Litt stress men har man utstyret så går d fort og greit. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 er jo bare ei ledning som går til parklyset. tror det er 4 tilsammen i kontakten: park, fjern, nær, jord. hvor skal jeg da gjøre av begge ledningene? kobla du de rett i kontakten, eller delte du ledningen inn til kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Begynner å bli en stund siden eg skiftet de på gamlebilen men eg fant hvertfall ut hvilken ledning som var parklys og så loddet eg de rett sammen, ikkje inn i kontakten. Den ene ledningen må hvertfall få jord og da tror eg at eg bare splittet opp jorden fra orginalkontakten og loddet de sammen der. Usikker på d me jord men d er jo egentlig ingen problem å få jordet ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 står at den sorte ledningen skal til minus polen.. skal den andre til jord da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Begynner å bli en stund siden eg skiftet de på gamlebilen men eg fant hvertfall ut hvilken ledning som var parklys og så loddet eg de rett sammen, ikkje inn i kontakten. Den ene ledningen må hvertfall få jord og da tror eg at eg bare splittet opp jorden fra orginalkontakten og loddet de sammen der. Usikker på d me jord men d er jo egentlig ingen problem å få jordet ledningene. har fått dritten til å funke nå. men syntes det var jævla svakt lys i ringene... er det mulig å få kjøpt nye pærer/leds eller hva det nå er som lyser sterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 men syntes det var jævla svakt lys i ringene... er det mulig å få kjøpt nye pærer/leds eller hva det nå er som lyser sterkere? ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Maxam-tuning selger hvertfall noen parkpærer som går til de vanlige angel eyes'ene. De heter T10 og du får de i forskjellige farger. tror de koster en 50 lapp for paret. Men om de passer på sonarlyktene er tvilsomt for eg tror d e et slags lysstoffrør eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 ser da ikke ut som noe lysstoff rør. ser ut som fiberoptikk med en pære/led nederst. er ihvertfall sterkere lys helt nederst, ser ut som lyset kommer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 noen som vet om det er mulig å oppdrive å bytte disse led'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 på mine gamle lykter gikk det ann å åpne de og bytte ut pærer til ringene...men på de jeg har nå ser det ikke ut til at det går...hvordan ser lyktene dine ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvordan bør dem se ut hvis det skal gå an? På mine, så er det metallklips under bl.a.. Ser ut til å holde glasset fast til resten av lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 på mine forrige angel eyes var det sånn at du kunne ta lykta fra hverandre, altså dele den på midten. Da kunne du se baksiden på ringene og baksiden av pærene som da bare var til å dra ut. Slik jeg har det er hele dritten helstøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå