Gå til innhold

Noen med sonar lykter?

320it
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde disse lyktene på forrige bilen min. Måtte bare splitte opp ledningene i orginalkontakten fra bilen og måle seg frem til hvilken 2 som er til parklyset og lodde disse sammen. Litt stress men har man utstyret så går d fort og greit.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare ei ledning som går til parklyset.

tror det er 4 tilsammen i kontakten: park, fjern, nær, jord.

hvor skal jeg da gjøre av begge ledningene?

kobla du de rett i kontakten, eller delte du ledningen inn til kontakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en stund siden eg skiftet de på gamlebilen men eg fant hvertfall ut hvilken ledning som var parklys og så loddet eg de rett sammen, ikkje inn i kontakten. Den ene ledningen må hvertfall få jord og da tror eg at eg bare splittet opp jorden fra orginalkontakten og loddet de sammen der. Usikker på d me jord men d er jo egentlig ingen problem å få jordet ledningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en stund siden eg skiftet de på gamlebilen men eg fant hvertfall ut hvilken ledning som var parklys og så loddet eg de rett sammen, ikkje inn i kontakten. Den ene ledningen må hvertfall få jord og da tror eg at eg bare splittet opp jorden fra orginalkontakten og loddet de sammen der. Usikker på d me jord men d er jo egentlig ingen problem å få jordet ledningene.

har fått dritten til å funke nå.

men syntes det var jævla svakt lys i ringene...

er det mulig å få kjøpt nye pærer/leds eller hva det nå er som lyser sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxam-tuning selger hvertfall noen parkpærer som går til de vanlige angel eyes'ene. De heter T10 og du får de i forskjellige farger. tror de koster en 50 lapp for paret. Men om de passer på sonarlyktene er tvilsomt for eg tror d e et slags lysstoffrør eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

på mine forrige angel eyes var det sånn at du kunne ta lykta fra hverandre, altså dele den på midten. Da kunne du se baksiden på ringene og baksiden av pærene som da bare var til å dra ut. Slik jeg har det er hele dritten helstøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...