G-RACING Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Etter mykje regn i påska oppdaga eg masse vatn som har tatt vegen inn i bakgulvet på høgre sida. Nokken som har hatt samme problemet, og kan gi meg tips? har sjekka drenaeringane for takluka, bakruta, men dette verkar inntakt. Har akkurat montert nye baklykter som ikkje tettar 100%, som eg har merka...men dette vatnet kan no vel ikkje klare å komme seg fram til gulvet inni bilen...???? Håpar nokken kan hjelpe meg med tips om dette problemet
kabeldeigen Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Se om pluggene i gulvet er der. Hiv bilen på bukk, og se under. Da ser du kanskje et "hull" i gulvet
G-RACING Skrevet April 22, 2006 Forfatter Skrevet April 22, 2006 Dette er sjekka, alle pluggane er tette og fine
kabeldeigen Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Kan også være sidedøren bak, sjekk om det er vått oppetter teppet med innstegslisten
ropa Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Mister bilen din frostvæske?? Sjekk framgulvet på førerside også, kjenn om stoffet på gulvet er våt.
mms Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Akkurat samme problemet selv, bare med meg er det vått på begge sider bak. Vet ikke hvor det kommer fra, det er ikke fra takluken eller sidedørene. Noen som kan hjelpe oss?
kabeldeigen Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Se om dreneringen i luftinntak for varmeapparat er blokkert eller ikke. Hvis dreneringshullene er tett pga av løv, blad ol. .Da blir det vått under teppene på begge sider foran og bak, grunnet at vannet ikke forsvinner ut... . Det et 2 drenneringshull. Hvis du spyler med en slange, så skal vannet komme ut under motor, hvis ikke så går det inn i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå