Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med mitt spørsmål om min 325 ix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..Er d noen som kan ha en liten anelse på hva som kan være galt med motoren på min 325 ix?? For noen mnd siden så begynte jeg å høre på en måte litt extra tikking enn normalt i motoren min..D var bare av og til jeg hørte d, og da trodde jeg kanskje att d var ventilene som gjorde d..Men etterhvert så fant jeg ut att d var ikke der tikkingen kom ifra, for d er helt normal tikkelyd fra ventilene..Toppen er nyoverhalt med ny kam og div..

Motoren har gått 272000..Men no har lyden bare blitt kraftigere og kommer helst når jeg gir på gass og slipper gassen igjen når d ikke er noe motstand liksom..D er på en måte litt kvass tikke/kakke lyd av den..Noen som kan ha en anels på hva d kan være, som kanskje kan ha opplevd dette selv??

Håper på tilbakemeldinger:-)

Skrevet

vil tippe det er dysene dine jeg. hvis du tar et flatt skrujern å setter det på dysa, så legger du øret ditt inn til skrujernet. du må ikke være borti noe annet med skrujernet.

Skrevet
Muligens..Men kan d også være at sylinderene har blitt romme og at stempelene som kan lage lyden pga d??

njeee tviler på d siden den bare er gått 272000... stemplene holder lengre enn d! er ikkej sikker på hva d kan komme av men kanskje som sagt begynnende rådebank?kna ikke tenke meg så mye annet egentli!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...