Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 noen her som har testet det ? huff den var ikke noe særlig .. kommer det på lakken ble det plutselig ikke så lettå jobbe med... veldig lite lett å få bort faktisk. Autoglym har mye bra, men Bumber Care var ikke noe særlig .. noen som har andre produkter å anbefale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 synes den er fin j.. bruker den å ta vekk polering fra gummi lister osv, fungerer som faen på det.. men får'n den på lakken er d kanskje vanskelig p få bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 kjørte det på en Mini Cooper og der er skjermene veldig tynne der hvor lakken starter så det er vanskelig å holde seg på plast-skjermene .. kjedelig å måtte bruke avfetting/polere opp når jeg bare skulle ordne noen små plast-deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 hehe.. ja, har faktisk ikke fått på lakken, allefall har j ikke brydd meg om det, men kan egentlig tenke meg at det kan være vanskelig å få av lakken! har brukt det en del på jobben på svart plast som har blitt falmet så den har blitt grå, der fungerer det fett! men det sitter litt får dårlig!1-2 vask så er det borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Jeg vil anbefalle TurtleWax sin nye voks på spray. Stoler ikke på den som lakkbeskytter, men var genialt på felgene. Rengjorde felger og dekk før jeg la de på igår, og denne skulle sprayes på rent men vått underlag for deretter å tørkes/poleres rene. Meget enkelt, og resultatet både så og føltes meget bra ut. Polerte dermed felgene på 5min Dette vil forhåpentligvis gjøre det enklere å holde de rene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Jeg har på Bumper Care først, og polerer etterpå. Aldri vært noe problem og slipper hvite flekker på gummi og plast. For å friske opp plast og gummidetaljer i ettertid er den håpløs, varer bare noen dager. Ble tipset om å bruke renset parafin, får se om jeg prøver det hvis jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå