danni Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 må gjøre ett oljebytte etter vinteren nå.. men åssen olje bør jeg kjøpe for s14 motoren?? får bra priser gjennom mekonomen, så handler noe av det de har der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL1 Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Hei. Jeg bruker castrol formula RS OW-40 på min motor. Stor fornøyd med det. Koster en del penger da, men det er det vært.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danni Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 ingen olje er for dyr på en bmw vettu.. får det man betaler for vel, så da er det bare å punge ut det.. har dem denne på mekonomen da tru?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL1 Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 ingen olje er for dyr på en bmw vettu.. får det man betaler for vel, så da er det bare å punge ut det.. har dem denne på mekonomen da tru?? Jepp, det har dem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 0W-40 er vel litt vel flytande på denne årstida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Hei.Jeg bruker castrol formula RS OW-40 på min motor. Stor fornøyd med det. Koster en del penger da, men det er det vært.. Bruker samme olja. Anbefales! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danni Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 hørte at den var litt tynn jeg.. og denne tålte mer varme: castrol formula tws 10W-60 Motorsport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts